Σάββατο 10 Μαρτίου 2018

πλεκτό γυναικείο πουλόβερ / knitted sweater with a leaf yoke

πουλόβερ χωρίς ραφές που πλέκεται από επάνω προς τα κάτω/seamless top down sweater


Το σχέδιο με τα φύλλα  μπορείτε να το βρείτε εδώ
You can find the leaf yoke pattern here.

Έριξα σε κυκλικές βελόνες νούμερο 4 (με κοντό καλώδιο) 96 πόντους . Το κάθε φύλλο αρχίζει με 12 πόντους , επομένως για τα 8 φύλλα του λαιμού χρειαζόμουν 8 επί 12=96 πόντους . 
Όταν τελείωσα το πλέξιμο των φύλλων στο επάνω μέρος του πουλόβερ , συνέχισα με βελόνες νούμερο 5 .

Για να πλέξουμε το σχέδιο με τα φύλλα και στο κάτω μέρος του πουλόβερ θα πρέπει οι πόντοι που έχουμε στις βελόνες μας να είναι πολλαπλάσιοι  του 12 . Εγώ όταν ξεκίνησα να πλέκω το σχέδιο στο κάτω μέρος του πουλόβερ είχα στις βελόνες μου 156 πόντους , δηλαδή 13 φορές το σχέδιο του κάθε φύλλου (13 χ 12 =156).


Επισκεφτείτε την ετικέτα πλέξιμο με βελόνες .



Visit the label knitting .



                                               Καλή σας  ημέρα  !!!

                       Have a nice day  !!!

2 σχόλια:

  1. Είναι υπέροχη.
    Θα μελετήσω το σχέδιο για να δω αν είναι για τα μέτρα μου.
    Εννοώ αν μπορώ να το πλέξω .
    Καλή συνέχεια και φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ασε την Ρένα να λέει εγω πάλι δεν θα κάνω τον κόπο να το μελετήσω διότι ΔΕΝ..... το είπαμε πολλές φορές Καλέ είναι πολύ δύσκολο Μόνον μία σουπερ μηχανή θα το έπλεκε..... Φιλάκια ντροπής για την άγνοια μου με αγάπη πολύ

    ΑπάντησηΔιαγραφή