Σάββατο 5 Ιουλίου 2014

Σχέδια για ράνερ και σεμέν σταυροβελονιά /Table runner cross stitch patterns

Πολλά όμορφα  παραδοσιακά σχέδια
και σχέδια με κύκνους , χελιδόνια και λουλούδια για κέντημα
Lovely tradditional cross stitch patterns
and cross stitch patterns of swans , swallows and flowers .
No automatic alt text available.
No automatic alt text available.








Κάνετε κλικ εδώ για να δείτε το σχέδιο σε μεγέθυνση .
Click here to see an enlarged pattern .






Κάνετε κλικ εδώ για να δείτε το σχέδιο σε μεγέθυνση .
Click here to see an enlarged pattern .






Κάνετε κλικ εδώ για να δείτε το σχέδιο σε μεγέθυνση .
Click here to see an enlarged pattern .



















                                                             πηγή / source




Κάνετε κλικ εδώ για να δείτε πολλά ακόμη σχέδια .
Click here to see many more patterns .






Κάνετε κλικ εδώ για να δείτε περισσότερα σχέδια .
Click here to see more patterns .













Το παραπάνω σχέδιο μπορεί να χρησιμοποιηθεί και για τραπεζομάντηλο .
You can also  use the above pattern to stitch a tablecloth :



Κάνετε κλικ εδώ για να δείτε πολλά ακόμη σχέδια .
Click here to see many more patterns .



Να περάσετε μια όμορφη Κυριακή !!!!!!
Have a lovely Sunday !!!!!!!



9 σχόλια:

  1. Γεια σου Νίκη με τα σταυροκεντημένα σεμέν σου.
    Το ράνερ τι έιναι καλέ;
    Δεν παίζω!Μου βάζεις δύσκολα!
    Τις φιγούρες μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τα χελιδονάκια στο σύρμα, με ξετρέλαναν!!!! Να σαι καλά Νίκη μου, για τις ιδέες!!! Σου έχω έτοιμη την συνταγή για τσουρέκι, πέρασε όποτε θες να την πάρεις :) Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ ωραίες οι ιδέες σου για ράνερ και σεμέν!!!
    Καλό απόγευμα
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ωραίες ιδέες, ειδικά οι κύκνοι και τα χελιδονάκια, μου άρεσαν πολύ!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ ωραία και χρήσιμα σχέδια !!!
    Τα χελιδόνια απίθανα !!
    Φιλιά και καλή εβδομάδα !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πανέμορφα σχέδια Νίκη μου!!Μού αρέσουν πολύ τά χελιδόνια!!
    Καλή εβδομάδα!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Εμένα μου άρεσαν και τα κυκνάκια!! Φυσικά και τα λουλούδια που είναι σταθερή ομορφιά! Φιλιά Νικάκι^^

    ΑπάντησηΔιαγραφή