Πέμπτη 27 Μαρτίου 2014

Πολυμερικός πηλός με μεταλλική όψη / Metal looking polymer clay

Πώς να κάνετε τον πολυμερικό πηλό να μοιάζει με μέταλλο
How to make polymer clay look like metal
Δώστε στα καμέο σας μεταλλική όψη !!!!
Give your cameos a metallic look !!!!!!









Μπορούμε να κάνουμε τον πολυμερικό πηλό να μοιάζει με μέταλλα όπως ο χρυσός , το ασήμι και ο χαλκός ,πράγμα που είναι πολύ χρήσιμο όταν θέλουμε να φτιάξουμε κοσμήματα. Ένας τρόπος για να δίνει την εντύπωση ότι είναι μέταλλο είναι να χρησιμοποιήσουμε μεταλλικές σκόνες.
Polymer clay can be made to resemble metals  such as gold, silver and copper, which is very useful  if we are making jewellery .
One way to produce a "faux metal" effect is to use metallic powders.










Απλώνετε τη μεταλλική σκόνη με ένα μικρό πινέλο και
 απομακρύνετε φυσώντας τη σκόνη που περισσεύει .
You apply the metallic powder with a paint brush and blow the excess powder away .





Τώρα το μενταγιόν σας είναι έτοιμο να ψηθεί .
Now your pendant is ready to be baked .



Κάνετε κλικ εδώ για να δείτε μερικά ακόμη κοσμήματα από πολυμερικό πηλό με μεταλλικη όψη .
Click here to see some more metal looking polymer clay jewellery .

Κάνετε κλικ εδώ για να δείτε πώς να φτιάξετε καμέο από πολυμερικό πηλό .
Click here to see how to make polymer clay cameos .



Καλή σας ημέρα !!!!!!!
Have a lovely day !!!!!!



33 σχόλια:

  1. These are wonderful, the metal powder is a great idea indeed! : )

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Έτσι! Και να τα φοράς και να μοιάζουν με χρυσάφι! Όμορφα τα έφτιαξες, τα χρώματα αυτά τα μεταλλικά πάνε με το ύφος του σχεδίου. Φιλάκια Νίκη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σήμερα δεν έχει κέντημα, αλλά κι αυτή πολύ ενδιαφέρουσα ανάρτηση!
    Τα έφτιαξες πολύ όμορφα Νίκη μου!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Nίκη μου πολύ ωραία ιδέα.
    Φαντάζομαι πως το cameo αυτό δημιουργήθηκε με καλούπι
    και όχι σκαλίζοντας....
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι , έγιναν με καλούπι , Φλώρα μου και φυσικά γίνονται σε χρόνο μηδέν- στην αμέσως προηγούμενη ανάρτηση μου εχω φωτογραφίες και
      διευθύνσεις για αγορά καλουπιών.
      φιλάκια

      Διαγραφή
  5. Καλέ τι ομορφιές είναι αυτές!
    Νίκη μου ασχολείσαι γλυκιά μου μ'ολα τούτα??
    Που βρίσκεις χρόνο που τα βλέπω και τρελαίνομαιιιιιιιιιιιιιιιιι!

    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν χρειάζεται και πολύς χρόνος - γίνονται με καλούπι-στην αμέσως προηγούμενη ανάρτηση μου εχω φωτογραφίες και διευθύνσεις για αγορά καλουπιών.

      Διαγραφή
  6. υπέροχα είναι Νίκη. Ευχαριστούμε για τις πληροφορίες. Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αυτό δεν το γνώριζα καθόλου Νίκη μου!
    Σε ευχαριστώ πολύ!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Χρησιμότατες οι οδηγίες σου Νίκη θα τις αξιοποιήσω!!!Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα χαρώ να δω τις δημιουργίες σου , Έφη μου !!!!
      Πολλά φιλάκια !!!

      Διαγραφή
  9. To απογείωσες το θέμα Νίκη !!! Βαμμένα με χρυσό γίνονται πραγματικά πολύτιμα τα μενταγιόν και τόσο ξεχωριστά !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είδες τα καλούπια σου , Κλαυδία μου??? - είναι πολύ χρήσιμα για γρήγορες δημιουργίες !!!

      Διαγραφή
  10. This effect is beautiful too! I heared from the dutch polymerclay-forum: watch out for inhaling the powder, it seems to be unhealthy.
    Greetings from Marijke

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πολύ όμορφο Νίκη
    και οι οδηγίες χρήσιμες
    κάλο βράδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου αρέσουν , Ειρήνη μου !!!!!
      Καλή σου μέρα !!!!

      Διαγραφή
  12. Πανέμορφα Νίκη μου!!Τούς δίνη άλλη όψη τό μεταλλικό χρώμα!!Καί η προηγούμενη ανάρτηση,μέ τό tutorial,πολύ κατατοπιστικό!!!Καλό Σ/Κ!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Χαίρομαι που σου αρέσουν ,Ντίμη μου !!!!!
    Καλή σου μέρα !!!!
    Φιλάκια !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Νίκη μου, είναι πανέμορφα!!!!! Ξέρω ότι υπάρχει και ο μεταλλικός πηλός για κοσμήματα, αλλά έτσι που το δείχνεις φαίνεται πολύ πιό απλό!
    Φιλάκια και καλό Σαββατοκύριακο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Πιο απλό δεν γίνεται !!!!! Ειναι πολύ ευκολο και όταν ψηθούν
    το χρώμα του μετάλου σταθεροποιείται και δεν βγαίνει ούτε ξεβάφει !!!!!
    Φιλάκια
    Καλό Σ/Κ !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. You did wonderful medallions!
    I very like them.
    Greets, Dorota ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή