Τετάρτη 7 Αυγούστου 2013

Μενταγιόν από πολυμερικό πηλό (κεντημένα σταυροβελονιά) -Polymer clay pendants(cross stitched )

Μου αρέσει πολύ ο πολυμερικός πηλός.Μου αρέσει πολύ και η σταυροβελονιά.
 I love polymer clay.I also love cross stitching.
Σκέφθηκα λοιπόν να τα συνδυάσω !!! Με άλλα λόγια να επιχειρήσω να  κεντήσω σταυροβελονιά τον πολυμερικό πηλό !!!!
So  I  thought  that I could combine them  - in other words, attempt to cross stitch
  polymer clay !!!!!
 Και ιδού το αποτέλεσμα :
And here is the result :
                                       










Ελπίζω να σας αρέσουν !
I hope you like them !!!!


Για να  δείτε κι άλλες δημιουργίες από πολυμερικό πηλό , κάνετε κλικ εδώ .
Click here to see some more Polymer clay  creations .


64 σχόλια:

  1. Good Afternoon Niki, I love how you have created these lovely flower and butterfly necklaces. The cross stitch is so precise, which must have been so difficult to do, using polymar clay. These necklaces are perfect for the summer as they would look lovely with jeans and a t-shirt or with a summer dress.
    Have a lovely day today.
    Best Wishes
    Daphne

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Good afternoon,Daphne !!!! Yes,it needs some patience to make the holes before baking them.
      I am so happy you like them !!!Thank you !!!!!!
      Have a nice day, too !!!!
      Best Wishes

      Διαγραφή
  2. Απίστευτο!
    Φαίνεται σαν να είναι κεντημένος ο πηλός!!
    Πολύ όμορφο αποτέλεσμα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πάρα πολύ πρωτότυπο κσι όμορφο αποτέλεσμα!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αυτό ειλικρινά δεν το έχω ξαναδεί!!!πολύ όμορφο αποτέλεσμα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ ωραία ιδέα !!
    Καθότι κι εγώ λάτρης της σταυροβελονιάς μου αρέσει
    πάρα πολύ, είναι πρωτότυπο και με ωραίο αποτέλεσμα !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσαν, Ράνια μου !!! Η γνώμη σου μετράει ιδιαίτερα καθότι είσαι ειδήμων στη σταυροβελονιά !!!

      Διαγραφή
  6. Ουάου βγήκε τέλειο...μου άρεσε πάρα πολύ...!
    Μπράβο σου...συνέχισε έτσι!!!
    Καλό σου βράδυ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τι έκανες λέει?ΚΕΝΤΗΣΕΣ ΤΟΝ ΠΗΛΟ?
    θέλω να πάω στο γιατρό σου και να μου δώσει να πιω από τα ίδια που παίρνεις!!!!!!!!!!!!!!
    ΕΙΣΑΙ ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ!!!!!!!!
    Φιλιά,σατανικό πλάσμα!!!!!!!!!!ΚΑΤΑΜΟΥΤΡΑ!και ΠΟΛΛΆΑΑΑΑΑΑΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Απίστευτη είσαι εσύ Κυριακή μου που κάνεις από υπέροχα κοσμήματα μέχρι..... ανακαινίσεις !!!!
      Φιλάκια κτμτρ

      Διαγραφή
  8. Τέλεια και πολύ πρωτότυπη η ιδέα να "μετατρέψεις" τον πηλό σε ύφασμα!!!Χαρά στην υπομονή και το κουράγιο σου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Eni μου !!!! Συνέχισε να μας δίνεις χρήσιμες συμβουλές !!!!!

      Διαγραφή
  9. Φανταστική ιδέα!!!!!Πώς μας αρέσει η διαφορετική χρήση του πολυμερικού πηλού δεν λέγεται!!!!Μπράβο σου!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πολύ όμορφη η ιδέα σου Νίκη μου!!!Καί πρωτότυπη!!!
    Εγιναν πάρα πολύ ωραία καί τά δυο!!!Μπράβο σου!!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Wow! How beautiful! Great and fresh idea. I love when they combined different techniques and materials! Good luck!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ω! Τι φοβερός συνδυασμός!
    Μπράβο σου Νίκη!
    Καταπληκτικά τα έργα σου!
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Να 'σαι καλά, Αριστέα μου !!!!! Χαιρομαι πολύ που σου άρεσαν !!!!
    (Τι συμπτωση !!!! Τώρα είδα ότι έκανες καινούργια ανάρτηση και πριν σε επισκεφθώ είδα στα mail το σχόλιό σου !!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ειναι πολύ ΠΡΩΤΟΤΥΠΑ!
    ΜΠΡΑΒΟ για την ιδέα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαρά μου, σ' ευχαριστώ πολύ για την επίσκεψη και τα σχόλιά σου !!!! Χαίρομαι πολύ που σου άρεσαν !!
      Έκανα κι εγώ μια μικρή βόλτα στο blog σου και μου άρεσε πολύ !! Και βέβαια έγινα μέλος.
      Θα ξαναπεράσω το βράδυ που θα έχω περισσότερο χρόνο και θα αφήσω σχόλια .
      Νίκη

      Διαγραφή
  15. Πρωτότυπο, ιδιαίτερο και όμορφο! Σε κερδίζει με την πρώτη ματιά! Μπράβο, Νίκη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Απαντήσεις
    1. Thanks so much for your nice comments !!!!! I visited your blog and became a member. I hope that you will follow my blog, too !!
      I will visit your blog again in the evening -then I wiil have more free time.
      Best wishes
      Niki

      Διαγραφή
  17. Συμφωνώ με όλα τα παραπάνω σχόλια, αλλά θα ήθελα να πω ότι από κοντά είναι ακόμα ομορφότερα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, γιατί είναι τραβηγμένες με το κινητό σου κι όχι με φωτογραφική μηχανή.
      φιλάκια ,Κατερίνα μου !!!1

      Διαγραφή
  18. Καλά ε υπέροχο!!!
    Μπράβο σου Νικούλα μου.
    Φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρούλα μου,σ ' ευχαριστώ πολύ !!!! Χαίρομαι που σου άρεσαν !!!!
      Φιλάκια !!!!!

      Διαγραφή
  19. Hello Niki!

    Thank you for your visit in my blog. I became your follower. What a clever idea to use cross-stitch with the polymer clay!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Thank you so much for your visit and for folloving
    my blog !!!!!
    Have a nice time !!!!Hugs Niki

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Hi Niki!
    Thank you so much for your folloving my blog.
    Hugs,Urška

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Νικη ειναι τοσο πρωτοτυπο που συνδυασες αυτα τα δύο πηλο και κλωστή, μπραβο σου το αποτέλεσμα βγηκε εντυπωσιακό, φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ , Μαίρη μου !!!! Χαίρομαι που σου άρεσαν !!!! Φιλάκια !!!!

      Διαγραφή
  23. Πανέμορφα και πολύ έξυπνη ιδέα! Μπράβο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ, Βάσω μου !!!!! Χαίρομαι που σου άρεσαν !!!!
      Να περνάς καλά !!!!

      Διαγραφή
  24. WOW! What a great idea, you are so creative!!! The result is amazing!!!
    Filakia! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Thank you so much for your nice comments and for following my blog !!!!!
    Niki

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Μπράβο σου! πολύ ωραία δουλειά και πανέξυπνη ιδέα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Μαγικός συνδυασμός, φανταστικό, υπέροχο αποτέλεσμα !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Κλαυδία μου,σ' ευχαριστώ πολύ !!!!
    (συγνώμη........που απαντώ με τέτοια αργοπορία- τώρα είδα το σχόλιό σου!)
    Φιλάκια !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Κλαυδία μου,σ' ευχαριστώ πολύ !!!!
    (συγνώμη........που απαντώ με τέτοια αργοπορία- τώρα είδα το σχόλιό σου!)
    Φιλάκια !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Thank you, Nia !!!! I am glad you like my work !!!!
    Best wishes !!!!
    Niki

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. όπως πάντα λέω , όρεξη , φαντασία να υπάρχει κι όλα γίνονται...όμορφα και τα δύο , το δεύτερο το ξεχώρισα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. απίστευτο! κέντησες και τον πηλό;
    τέλειο το αποτέλεσμα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. I love polymer clay and I love cross stitching too, I mean I love your blog!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή